Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Ticari Büyüme ve Kurumsal Başarı İçin Google ADS’nin En Önemli 3 Faydası

Yıllar içinde teknolojinin hızla gelişmesiyle birlikte günlük hayatımızın vazgeçilmez aracı internet ve sosyal medya platformları oldu. Bu yükselişle birlikte birçok firma kurumsal iletişimini güçlendirmek için internete yöneldi ve böylelikle geleneksel pazarlama yerini dijital pazarlamaya bıraktı. İşte bu noktada işletmelerin iletişim karmaşasını ortadan kaldırması, ürün ve hizmetlerini müşteri odaklı bir şekilde insanlara iletmesi için planlı bir tanıtım oldukça önemlidir.

Google Adwords, işletmelerin hedef kitlelerine hızla ulaşmalarını ve istenen sonuçları elde etmelerini sağlayan en yenilikçi adımlardan biridir.

İşte, işletmelerin büyümesinde etkili olan ve hedef kitlelerine ulaşmasıyla çıktıkları başarı basamaklarının arkasında olan en etkili güç Google Adwords’unen önemli 3 faydası:

  • Marka Farkındalığını Artırmak

Klasik pazarlamayla birlikte, marka bilinirliği gazete, reklam panoları, radyo ve TV reklamları aracılığıyla sağlanmaya çalışılıyordu. Ve bu yöntemler, ürün veya hizmetleri geçici bir süreyle sınırlı kampanyalarla tanıtıyor ve kaç kişiye ulaştığı ölçümlenemiyordu.

Dijital reklamcılığın gelişmesiyle birlikte, Google Adwords, markaların reklamlarını yapma biçiminde devrimsel bir yenilik yarattı.

Google Adwords’le, markalar, arama motorundaki ürün kategorileri hakkında araştırma yapan herkese aramaları sırasında reklamlarını iletebilir ve raporlama özelliği ile reklamın hangi sürede kaç kişi tarafından görüntülendiği bilgisine ulaşılabilir. En yeni özellik olan Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinden diğer web sitelerindeki kişileri de hedefleyerek izleyici boyutlarını artırabilir. Hedefleme seçenekleri sayesinde doğru bir strateji ile mesajınız her zaman ilgisi olan ve doğru kişilere ulaşabilir.

  • SEO’dan Daha Hızlı Sonuç

İnsanlar farklı ürün veya hizmetleri ararken işletmelerin reklamlarının insanların önüne çıkması için Google ADS altın bir fırsattır.

Geniş bir iletişim ağı olduğu için  rekabetin de yüksek seviyede olduğu internet dünyasında tüm işletmeler Google Adwords kullanımı ile daha hızlı sonuç alabilir.

Google’da her gün ortalama 3,5 milyardan fazla arama yapılıyor ve Google’da reklam vermek, her yerde bulacağınız en büyük kitlelere erişebilmenizi sağlar. Yüksek kalitede, doğru seçilerek düzenlenen anahtar kelimeler ile Google AdWords’ün uygun bir şekilde optimizasyonu sağlandığında hızlı bir yatırım getirisi haline gelebilir.

  • Kişi Hedefli Reklamlar

Çok sayıda insana ulaşma olasılığı güzel ancak bundan daha da önemlisi doğru insanlara nasıl ulaşılacağını bulmaktır. Google Adwords ile web sitenizi, ürünlerinizi ziyaret etmek ve satın almak için tıklamaları en muhtemel olan yani ilgili alanları markanıza en yakın kişilerin önüne kolaylıkla çıkarabilirsiniz.

Anahtar Kelime ile Hedefleme :En iyi ziyaretçiler ve potansiyel müşteriler, internette kendileri için arama yapan ve süreçte sizin  web sitenizi bulan kişiler olacaktır.Kullanılacak anahtar kelimeleri doğru seçmek, reklamlarınızın onları gören kişilerin ilgi alanları ve o an ki ihtiyaçları doğrultusunda bilgi sağlamak için en iyi yoldur.

Demografik Hedefleme :Google’ın kullanıcı davranışı ve demografik bilgileri hakkında çok fazla bütünleşik datası vardır. Goolge Adwords ile bu veri tabanından yararlanarak reklamlarınızı cinsiyet, yaş aralığı ve genel veya markanıza odaklı ilgi alanlarına göre hedefleyebilirsiniz.

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*
*