Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

IT Destek ve Bakım Hizmetleri

Markalar ve insanlar arasındaki iletişimi sağlayan başarılı tasarım ofisiyiz.
Marka ile müşteri arasında iletişimin olduğu her noktada yaratıcı ve etkili tasarım odaklı çözümler üretiyoruz.

Uzakta Destek Hizmeti

Sunucu veya ağ (network) sistemlerinde oluşan problemler ya da bu sistemler için alınmak istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim (remote Access) yoluyla sağlanır.

Yerinde Destek Hizmeti

Müşterilerin sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde, yerinde destek verilir. Sorun giderilerek, talep yerine getirilmiş olur.

Periyodik Bakım Hizmeti

Periyodik bakım hizmetini alan müşterilere, sözleşme kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar giderilerek, fiziksel bağlantıları kontrol edilir. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların önüne geçilmiş ve performansın korunarak iş devamlılığı sağlanmış olur.

Destek Uzmanı Bulundurma Hizmeti

Destek uzmanı bulundurma hizmetini alan müşterilere, firmamız tarafından destek uzmanları tayin edilir. Bu uzmanlar sürekli müşterilerimizin yanında olup, sorunlara ilk müdahalede bulunur. Oluşan problemlerin çözümü mümkün ise sorun giderilir, değilse firmamızla gerekli koordinasyonu sağlanarak çözülme ulaşılır.

İLETİŞİME GEÇİN

Tasarım Çalışmalarımız Hakkında Bilgi ve Tekliflerimiz için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Masaüstü Sunucu Bakım Hizmetleri

Büyük ve Orta boy sistemler için Türkiye’nin sektörlerinde lider ve öncü kurumsal firmalarının, askeri ve sivil kamu kuruluşlarının kritik iş süreçlerini yönettikleri  bilgi işlem sistemlerinin merkezi ve dağıtık yapıdaki bakım onarım, destek ve danışmanlık hizmetlerini başarıyla sunan Teknosky önde gelen teknoloji şirketlerinden biridir.

Teknik Destek Hizmetleri

Teknik Hizmetler konusunda temel felsefesi müşterilerine en hızlı, en güvenilir, en doğru hizmeti, en ekonomik şekilde vermek olup, hizmetlerinin geliştirilmesi, servis çeşitliliğinin sağlanması ve aralıksız değişen ve gelişen teknolojiyi yakından takip edebilmesi için sürekli olarak yatırımlar yapmaktadır. Her bir servis noktası gerekli tüm ekipman ve yedek parça ile donatılmış olup, bu servis noktalarında konularında uzman teknik kadrosu ile çalışmalarını başarıla sürdürmektedir.

Algomind IT Destek ve Bakım Anlaşması Fiyatlandırma Politikamız

  • Sunucu sayısına,

  • Bilgisayar sayısına,

  • Bilgisayar konfigürasyonlarınıza

  • Network sayınıza ve yapısına,

  • Yazıcı, tarayıcı ve diğer aygıt sayılarına,

  • Mevcut bilgisayar, ticari yazılımlarınızın durumuna ve müşteri taleplerine bağlı olarak bakım anlaşması fiyatları değişkenlik göstermektedir.