Markalar ve insanlar arasındaki iletişimi sağlayan başarılı tasarım ofisiyiz. Marka ile müşteri arasında iletişimin olduğu her noktada yaratıcı ve etkili tasarım odaklı çözümler üretiyoruz.
Uzakta Destek Hizmeti
Sunucu veya ağ (network) sistemlerinde oluşan problemler ya da bu sistemler için alınmak istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim (remote Access) yoluyla sağlanır.
Yerinde Destek Hizmeti
Müşterilerin sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde, yerinde destek verilir. Sorun giderilerek, talep yerine getirilmiş olur.
Periyodik Bakım Hizmeti
Periyodik bakım hizmetini alan müşterilere, sözleşme kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar giderilerek, fiziksel bağlantıları kontrol edilir. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların önüne geçilmiş ve performansın korunarak iş devamlılığı sağlanmış olur.
Destek Uzmanı Bulundurma Hizmeti
Destek uzmanı bulundurma hizmetini alan müşterilere, firmamız tarafından destek uzmanları tayin edilir. Bu uzmanlar sürekli müşterilerimizin yanında olup, sorunlara ilk müdahalede bulunur. Oluşan problemlerin çözümü mümkün ise sorun giderilir, değilse firmamızla gerekli koordinasyonu sağlanarak çözülme ulaşılır.
İLETİŞİME GEÇİN
Tasarım Çalışmalarımız Hakkında Bilgi ve Tekliflerimiz için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Büyük ve Orta boy sistemler için Türkiye’nin sektörlerinde lider ve öncü kurumsal firmalarının, askeri ve sivil kamu kuruluşlarının kritik iş süreçlerini yönettikleri bilgi işlem sistemlerinin merkezi ve dağıtık yapıdaki bakım onarım, destek ve danışmanlık hizmetlerini başarıyla sunan Teknosky önde gelen teknoloji şirketlerinden biridir.
Teknik Destek Hizmetleri
Teknik Hizmetler konusunda temel felsefesi müşterilerine en hızlı, en güvenilir, en doğru hizmeti, en ekonomik şekilde vermek olup, hizmetlerinin geliştirilmesi, servis çeşitliliğinin sağlanması ve aralıksız değişen ve gelişen teknolojiyi yakından takip edebilmesi için sürekli olarak yatırımlar yapmaktadır. Her bir servis noktası gerekli tüm ekipman ve yedek parça ile donatılmış olup, bu servis noktalarında konularında uzman teknik kadrosu ile çalışmalarını başarıla sürdürmektedir.
Algomind IT Destek ve Bakım Anlaşması Fiyatlandırma Politikamız
Sunucu sayısına,
Bilgisayar sayısına,
Bilgisayar konfigürasyonlarınıza
Network sayınıza ve yapısına,
Yazıcı, tarayıcı ve diğer aygıt sayılarına,
Mevcut bilgisayar, ticari yazılımlarınızın durumuna ve müşteri taleplerine bağlı olarak bakım anlaşması fiyatları değişkenlik göstermektedir.